Skip to main content
SDU Uddannelse

Nyhed

Relancering af medarbejderportalen

En organisationsændring og et navneskifte er altid en god anledning til at starte på en frisk, og den chance griber medarbejderportalen nu.

Medarbejderportalen er vores intranet i SDU Uddannelse og en vigtig kanal i den interne kommunikation.  
Formålet med at ændre indhold og brug af medarbejderportalen er at skabe gode vilkår for vidensdeling i SDU Uddannelse.

Det betyder, at medarbejderportalen fremover bl.a. vil indeholde

  • personalenyheder
  •  nyheder med informationer der før har været sendt som fællesmails
  • en kalender med mødedatoer for relevante mødefora og mulighed for at tilgå mødemateriale

Sekretariatet er primusmotor på relanceringen og for at kunne lave en relevant medarbejderportalen modtager sekretariatetsduuddannelse@sdu.dk meget gerne ideer og input til indhold og tiltag. 

Hvis I klikker rundt på medarbejderportalen, kan I se, at fremgangsmåden i relanceringen er “godt begyndt er halvt fuldendt”. Sagt med andre ord – intet er helt på plads, men arbejdet er startet, målsætningen er ambitiøs og jeres input og ideer er meget velkomne!  

Redaktionen afsluttet: 15.08.2024