Nyhed
Relancering af medarbejderportalen
En organisationsændring og et navneskifte er altid en god anledning til at starte på en frisk, og den chance griber medarbejderportalen nu.
Medarbejderportalen er vores intranet i SDU Uddannelse og en vigtig kanal i den interne kommunikation.
Formålet med at ændre indhold og brug af medarbejderportalen er at skabe gode vilkår for vidensdeling i SDU Uddannelse.
Det betyder, at medarbejderportalen fremover bl.a. vil indeholde
- personalenyheder
- nyheder med informationer der før har været sendt som fællesmails
- en kalender med mødedatoer for relevante mødefora og mulighed for at tilgå mødemateriale
Sekretariatet er primusmotor på relanceringen og for at kunne lave en relevant medarbejderportalen modtager sekretariatetsduuddannelse@sdu.dk meget gerne ideer og input til indhold og tiltag.
Hvis I klikker rundt på medarbejderportalen, kan I se, at fremgangsmåden i relanceringen er “godt begyndt er halvt fuldendt”. Sagt med andre ord – intet er helt på plads, men arbejdet er startet, målsætningen er ambitiøs og jeres input og ideer er meget velkomne!