Skip to main content
Medarbejderportal

Journalisering i Acadre

Acadre er SDU's ESDH-system (ESDH = Elektronisk Sags- og Dokumenthåndtering) og benyttes til journalisering af dokumenter, der er underlagt dokumentationspligt i henhold til gældende lovgivning.

Du kan altid kontakte ESDH-sekretariatet, hvis du har brug for hjælp. Du kan også læse mere på ESDH - Acadre forside.

Her kan du bl.a. læse mere om:

  • Hvorfor du skal journalisere
  • Hvad du skal journalisere
  • Generelle retningslinjer

Og du kan bl.a. finde:

  • Installationsvejledning
  • Navigationssedler

Skal du som medarbejder journalisere på et projekt, så skriv til Susanne Brenaa Reimann for oprettelse. Herefter modtager du en mødeindkaldelse fra ESDH-sekretariatet vedr. introduktion til Acadre.

Ved kontraktudløb udløber brugeren i Acadre, skriv derfor også til Susanne Brenaa Reimann for genoprettelse i systemet.

Udskriftsvenligt journaliseringsoverblik

Klik her

Procedure for journalisering af samtykkeerklæringer

Klik her

Journaliseringsskabelon til projekter

Klik her

Sidst opdateret: 01.04.2022