Skip to main content
Medarbejderportal

IT-support

IT-support fås ved henvendelse på SIF's IT-kontor v. Michael Søndergaard på 1. sal, enten via telefon, e-mail eller personlig henvendelse.

Dette gælder også hjælp med AV-udstyr og i forbindelse med videomøder. Det skal i den forbindelse nævnes at møde- og videomøde setup's altid om muligt bør testes af i forvejen, da der let forekommer udfordringer.

Det kan være en god ide at booke Michael til et ”møde” forud for et videomøde, hvis man på forhånd ved, man ønsker hjælp til klargøring.

Det kan også anbefales i forbindelse med prøveforsvar forud for et Phd-forsvar at få testet A/V-setup’et af, og i den forbindelse indkalde Michael.

Generelt – IT-help kan altid tilkaldes ved problemer, men hvis man i forvejen er usikker på noget, kan det være en god ide at lave en aftale forud for et møde eller forsvar.

IT-help yder kun i begrænset omfang anvendelseorienteret support.

Såfremt IT-kontoret på SIF er ubemandet pga. af ferie el.lign. kan der rettes henvendelse til Servicedesken på SDU i Odense på telefon 6550 2990 eller e-mail.

Sidst opdateret: 09.05.2023