Skip to main content
Servicesider

Møbler og inventar på fællesarealer

Teknisk Service leverer, opsætter og servicerer møbler og inventar på fælles arealer. 

Fælles arealer omfatter fælles gang- og opholdsarealer, fælles undervisningslokaler, kantineområder, fælles mødelokaler samt frokostrum der ud over frokost kan bookes til fælles mødelokale.

Møbler

Kontormøbler (standard) er fællesvarer og bestilles via indkøber i eget område på SDU's Centrallager via indkøbssystemet. 
Du kan læse mere om SDU's fællesvarer her.

Bestilling foretages, efter accept fra ansvarlig leder, på 8888@sdu.dk
Teknisk Service vurderer alle indkøb i forhold til budgetramme og kan give afslag eller henvise til levering kommende år.

Bestillingsfrist minimum 4 uger.
SDU har  fokus på genbrug og bæredygtighed.
Udgangspunktet er derfor, at møbler og inventar genbruges i vides muligt omfang.
Du kan finde mere information om SDU's brugtvarebørs, og finde vare på brugtvarebørsen her
Hvis der observeres skader på møbler og inventar, vil Teknisk Service gerne modtage besked på 8888@sdu.dk, så vil vi sikre en udbedring eller udskiftning.

Levering og opsætning af møbler og inventar på fakulteter (institutter og centre) tilbydes, men vil blive faktureret.
Kontakt 8888@sdu.dk for mere information.

Hvidevarer

Tag kontakt til 8888@sdu.dk ved spørgsmål

Drikkevandskøler

Tag kontakt til 8888@sdu.dk ved spørgsmål

Kunst

Teknisk Service står for vedligehold og drift af eksisterende kunst på SDU.
Ved ombygninger hjælper Teknisk Service med genplacering af kunst.
Derudover er Teknisk service sekretariat for SDUs kunstudvalg, som har ansvar for formidling, donationer og ind/udlån af kunst.
Har du spørgsmål til kunst kan du kontakte 8888@sdu.dk

 

 

Fejlmelding eller bestilling?

kontakt da 8888@sdu.dk

Sidst opdateret: 21.12.2023