Der er flere muligheder for indkøb i SDU Kommunikation, som skitseres
nedenfor. Hovedreglen er dog at indkøb skal ske gennem TrueTrade, som er
SDUs indkøbssystem.
Alle indkøb skal være afstemt med nærmeste leder.
TrueTrade
Når du har fundet den vare, som skal bestilles sender du en anmodning via
systemet til din indkøber Kim J. Bach, som foretager det endelige indkøb.I
kommentarfeltet kan du notere en note til indkøberen.
Det er vigtigt at alle indkøb er afstemt og godkendt med sin afdelingsleder
inden der sendes en anmodning om køb.
Klik her for at gå direkte til TrueTrade.
Indkøbskort
SDU Kommunikation ligger inde med nedenstående indkøbskort, som kan
benyttes til indkøb her og nu. Kortene kan afhentes hos Bettina.
-
Salling (Bilka, Føtex og Netto)
-
Ikea
-
Silvan
Efter køb leveres kort retur til Bettina, kvitteringer og info om formål med
købet sendes til Kim J. Bach.
Internethandel (Eurocard)
Hver afdelingsleder har et digitalt Eurocard, hvor der kan foretages
nethandler, kontakt derfor din afdelingsleder for betalingsoplysninger og
godkendelse. Der må kun foretages nethandler på varer/ydelser, hvor det
ikke er muligt at få fremsendt en elektronisk faktura via EAN nummer.
Efter køb sendes kvittering eller autogeneret pdf., faktura til Kim J. Bach
via fast@sdu.dk.
Udenlandske fakturaer
Få udenlandske virksomheder kan ikke sende en faktura via EAN nummer, men
sender istedet fakturaen i pdf., format. Disse skal sendes til betaling
hos Kim J. Bach.
EAN nummer
SDU Kommunikations EAN nummer er: 5798000423183
Sidst opdateret: 19.09.2024