Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet
Error while rendering view [ContentPage Breadcrumbs].

Medarbejderkort

Du skal som ansat på SDU have et medarbejderkort, som du skal kunne fremvise ved færden på SDU’s arealer. Medarbejderkortet er også dit adgangskort til bygninger og det, du skal bruge, hvis du skal printe. 

Et nyt medarbejderkort skal aktiveres, og du skal oprette en personlig pinkode. 

Læs, hvordan du aktiverer og opretter pinkode.

Hvis du mister dit kort, eller det er gået i stykker, skal du i Odense henvende dig i Zonen på Gydehutten eller din CRM-ansvarlige (som oftest din HR-medarbejder). I andre campusbyer skal du henvende dig på betjentkontoret.

Læs mere om medarbejderkort.


MMMI lokal information

Kontakt Hanne Hansen (hh@mmmi.sdu.dk) på MMMI Sekretariatet, hvis har specifikke spørgsmål vedr. medarbejderkort såsom;

  • Mistet medarbejderkort
  • Adgang til laboratorier eller andre lokaler, som du er godkendt til
  • Gæste id-kort til f.eks. besøgende forskere
  • Studentermedhjælpere, der har brug for adgang til køkkener eller er sikkerhedsgodkendt til laboratorier.

Sidst opdateret: 13.03.2025