DA / EN
Error while rendering view [ContentPage Breadcrumbs].

Organisering af arbejdsmiljøet på SDU

Arbejdsmiljøarbejdet på SDU er organiseret efter linjeledelsesstrukturen.

Det betyder, at på det decentrale niveau varetager din arbejdsmiljøgruppe, bestående af arbejdsmiljøleder (AML) og arbejdsmiljørepræsentant (AMR), de daglige operationelle opgaver vedrørende sikkerhed, sundhed og bistår i lokalområdet ved konkrete arbejdsmiljøforhold.

På centralt niveau er Hovedarbejdsmiljøudvalget (HoAmo), som består af fire arbejdsmiljørepræsentanter, fire arbejdsmiljøledere, to studenterobservatører og rektor som forperson for udvalget. HoAmo varetager de strategiske og overordnede opgaver vedrørende sikkerhed og sundhed på SDU.

Læs mere om arbejdsmiljøorganisationen på SDU her.


Min arbejdsmiljøgruppe i SDU Kommunikation

Din arbejdsmiljøgruppe (AMG) består af din arbejdsmiljøleder og din arbejdsmiljørepræsentant. I SDU Kommunikation har nedenstående disse roller:

Arbejdsmiljøleder: Ditte Bjerrisgaard Bundesen, SDU Kommunikation
Arbejdsmiljørepræsentant: Bettina Heramb Edelweiss, SDU Kommunikation

Har du arbejdsmiljøudfordringer mv., anbefales det altid at tale med din leder i første omgang, da din leder har det daglige arbejdsmiljøansvar.

 

Sidst opdateret: 12.02.2025