DA / EN
Error while rendering view [ContentPage Breadcrumbs].

SDU's indkøbssystem TrueTrade

TrueTrade er SDU's indkøbssystem, og det er her, at alle indkøb som udgangspunkt skal foretages.

Indkøbet foretages af afdelingens udpegede indkøber, men den enkelte medarbejder kan lave en anmodning om bestilling i TrueTrade, der sendes til nærmeste indkøber, som vil vurdere og foretage indkøbet.

For at være indkøber i TrueTrade skal du være godkendt af din leder. Tildeling af rettigheder sker via CRM brugeradministration, og din nærmeste CRM-ansvarlige i dit område kan bistå med registrering.

Skal du ikke købe ind, men i stedet se aftaler og varer samt sende bestillingsforslag til indkøberen i dit område, kan du gøre det i indkøbssystemet uden særlig adgang.

Indkøbssystemet er vigtigt, fordi SDU har indgået aftaler med leverandører som ligger i TrueTrade, ud fra pris, kvalitet og bæredygtighed. Når du køber ind via TrueTrade, kan du samtidig få support fra Indkøb og Udbud.

Læs mere om TrueTrade her.

Sidst opdateret: 09.07.2024