Journalisering - Acadre
Hos ESDH-sekretariatet kan du få hjælp til hvordan du journaliserer relevante dokumenter mails ind i Acadre.
Det er også ESDH-sekretariatet, som opretter nye sager i Acadre.
Hvad skal jeg journalisere?
Mails, blanketter, ansøgninger og dokumenter som indeholder relevante personoplysninger til en given sag skal altid journaliseres ind i Acadre.
- Det er ofte tale om en studentersag, hvor en studerende søger om dispensation eller lign. i studinævnet.
- Det kan også være referater fra møder, nævn, råd eller andet kollegialt organ og tilhørende bilag. Disse skal ligeledes journaliseres i Acadre.
Må jeg journalisere ind på personalesager i Acadre?
- Nej, kun Personalekontoret kan journalisere på personsager i Acadre.
- Information du ønsker journaliseret skal derfor sendes til dem.
Læs mere om journalisering her:
I SDU’s journalhåndbog kan du i detaljer læse, hvad der skal journaliseres, og hvad du må journalisere.
Journalhåndbogen har en mere overskuelig lillebror, kvikguiden, hvor du kan du slå op alfabetisk, hvis du er i tvivl om en oplysning er journalpligtig eller relevant at gemme af anden grund.
Kan du ikke selv finde svaret på dit spørgsmål, kan du kontakte ESDH-sekretariatet på esdh@sdu.dk