Skip to main content
DA / EN

Åbningstider i julen

Juleferieindmeldinger fra Fællesadministrationen 2024

Juleperioden medfører ændrede services i SDU's fællesadministration. Få overblikket her.

SDU Analytics

SDU Analytics holder lukket fra fredag d. 20. december 2024 kl. 12:00 til mandag d. 6 januar 2025 kl. 09:00.

SDU Analytics besvarer indkommende mails i ferieperioden sendt til sduanalytics@sdu.dk og dataadgang@sdu.dk i løbet af uge 2 i 2025.
Hvis der er henvendelser af særligt hastende karakter kan analysechef Jacob Jensen kontaktes via sms på +45 93 50 70 69

SDU’s bibliotek

Odense:
Biblioteket har betjening mandag d. 23., fredag d. 27. og mandag d. 30. dec:
Betjening: kl. 10 – 14, telefontid: kl. 9 - 15
Tlf.: 6550 2100
Mail: sdub@bib.sdu.dk
Øvrige campusser:
Lukket for betjening

Bemærk også 24/7-adgang: Studerende og ansatte på SDU har adgang til bibliotekerne døgnet rundt på alle årets dage via studiekort/medarbejderkort.

SDU HR

SDU HR holder åbent mellem jul og nytår, dog med reduceret bemanding. Man må derfor generelt forvente lidt længere svartid.

SDU IT

Supporttelefonen 6550 2990 og https://service.sdu.dk er åbne mellem jul og nytår.
Lokale Servicedeske er lukkede - kontakt Servicedesken på telefon hvis der er brug for hjælp.

SDU Kommunikation

Grafisk Center vil være lukket i perioden 23. december 2024 og åbent igen fra den 6. januar 2025.
Sprogservice holder ferielukket i perioden 24. december 2024 til og med 1. januar 2025.
Web er åben hen over julens hverdage, dog med nedsat bemanding, hvorfor der kan forventes længere svar tider.

SDU SAFE

SDU SAFE holder juleferie mellem jul og nytår.
Man kan altid sende en mail til safe@sdu.dk – og ved særlig hastende henvendelser, kontakt Mads Niemann-Christensen via sms på +45 26159350

SDU Uddannelse

Læs mere her.

Teknisk Service

Teknisk Service gør opmærksom på at der kan være ændringer ift. den daglige drift i uge 52 og i uge 1.
Rengøring
Som tidligere år vil rengøring blive reduceret i uge 52 (den 23. december og den 27. december) og i uge 1 (den 30.december).
Derfor kan der forventes længere responstid på henvendelser. Det gælder både i forhold til rengøring og affaldshåndtering.

Der vil i denne periode blive gennemført dagligt soignering i laboratorier, der er i brug, ligesom toiletter, køkkener og mødelokaler vil blive soigneret dagligt.
Gælder i alle Campusser.

Ved rengøringsønsker kan Teknisk Service kontaktes på mail 8888@sdu.dk.

Logistik
Der vil i perioden fra mandag den 23. december 2024 til mandag den 6. januar 2025 køres med nedsat bemanding i Service og Logistik, hvilket bevirker flg.:

  • Der vil ikke blive kørt post-ture samt udbragt pakker på Campus, WP, Campus Kollegiet, Klosteret og Viden-byen. Hvis pakker ikke kan vente, er der selvhentning i Service og Logistik.
  • Aviser skal ligeledes afhentes i Service og Logistik.
  • Gods der skal aflæsses med gaffeltruck bør ikke bestilles til pågældende dage.
  • Ordrer til Centrallageret vil blive ekspederet med 1-2 dages ekspeditionstid
  • Post til afsendelse skal indleveres til Service og Logistik inden kl. 15.
  • Kurér-forsendelser skal indleveres i Logistik Ø6-405-0 senest kl. 12.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til Teknisk Service på mail: 8888@sdu.dk.

Økonomiservice

Alle seks afdelinger i Økonomiservice (dvs. Budget, Controller, Fælles Administrativt ServiceTeam (FAST) og Klima, Forskerservice-Økonomi, Indkøb og Udbud samt Regnskab) holder lukket i perioden fredag den 20. december 2024 kl. 14.00 – torsdag den 2. januar 2025 kl. 9.00. 


Redaktionen afsluttet: 10.12.2024