SDU IT skifter servicemanagementløsning
Mandag d. 18. marts 2024 sætter SDU IT Freshservice i drift
Mandag d. 18. marts 2024 sætter SDU IT vores nye servicemanagementsystem Freshservice i drift. Løsning skal erstatte IHLP som vi sender på velfortjent pension. Det er internt i SDU IT de største ændringer sker, og vi skal lige øve os i det nye system, så bær over med os hvis vi kommer til at lave fejl.
Som bruger skal du forsat ringe på 2990 hvis du har brug for hurtig hjælp Men hvis du skal kontakte os skriftligt, vil vi meget gerne have du gør det via serviceportalen på https://service.sdu.dk Hvis det passer dig bedre må du også gerne møde fysisk op i en af vores Servicedeske.
På portalen har du enten mulighed for at indmelde en fejl en bestille en service eller ydelse hos os. Vi håber rigtigt meget du vil sende dine henvendelser ind denne vej.
Vores mail servicedesk@sdu.dk bliver ikke lukket, men vi vil ofte kunne hjælpe dig bedre, hurtigere og mere effektivt hvis din skriftlige henvendelse kommer ind via https://service.sdu.dk
Mailen vil dog kortvarigt blive lukket fredag d. 15/3-24 kl. 12.00-15.00. I dette tidsrum vil vi sidde klar ved telefonerne og tage imod dine henvendelser som ikke kan vente.
Er det noget i vores nye løsning du synes ikke fungere som forventet eller noget du mangler, vil vi meget gerne høre fra dig 😊