Error while rendering view [ContentPage Breadcrumbs].

Logistik, forsendelser og opbevaring

SDU's logistikafdeling tilbyder en række tjenester for at støtte jeres arrangementer og sikre, at alt forløber gnidningsfrit. Du finder logistikafdelingen i Odense i kælderen under Bøgene, se SDU Maps her. Her er en oversigt over de muligheder, vi tilbyder:

Eksterne forsendelser og leveringer

Hvis du får ting leveret eller skal sende ting eksternt i forbindelse med dit arrangement, kan det foregå via vores logistikafdeling. Sørg altid for at informere Teknisk Service om de leveringer/forsendelser, som du forventer i forbindelse med arrangementet. Send en mail til 8888@sdu.dk og angiv arrangementsnavn, forventet omfang, forventet dato for levering/forsendelse samt, hvad der skal ske med leveringen efter modtagelse I Logistikafdelingen.

Interne forsendelser og leveringer

Hvis du skal sende eller modtage post og pakker internt på SDU, kan det ske via vores logistikafdeling. Intern post og pakker kan sendes til alle SDU's campusser og tilknyttede institutioner. Læs mere her på Teknisk Service Breve og Pakker.

Opbevaring af materialer

Hvis du har brug for lagerplads i forbindelse med dit arrangement, kan logistikafdelingen  hjælpe dig i det omfang, det er muligt. Kontakt Teknisk Sevice for at høre om mulighederne og for at reservere lagerplads. Send en mail på 8888@sdu.dk og angiv arrangementsnavn, forventet pladsbehov, hvad der skal opbevares, periode for opbevaring samt kontaktperson herunder institut/afdeling. Adgang til lageret kan arrangeres efter aftale med Teknisk Service.

Rullevogn, sækkevogn og palleløfter
Du har mulighed for at låne rullevogn, sækkevogne og palleløftere i forbindelse med dit arrangement. Kontakt Teknisk Service for at høre om mulighederne og for at reservere det ønskede udstyr. Send en mail på 8888@sdu.dk og angiv arrangementsnavn, udstyr du har brug for at låne samt periode for udlån.

Sidst opdateret: 13.11.2025