Skip to main content
IT

SDU IT skifter servicemanagementløsning

Mandag d. 18. marts 2024 sætter SDU IT Freshservice i drift

Af SDU IT, , 13-03-2024

Mandag d. 18. marts 2024 sætter vi vores nye servicemanagementsystem, Freshservice, i drift.

Denne løsning skal erstatte IHLP, som bliver sendt på velfortjent pension. De største ændringer vil påvirke den interne drift i SDU IT. Vi skal lige øve os i det nye system - så bær over med os, hvis der vil forekomme fejl. Som bruger skal du fortsat ringe på tlf. 6550 2990, hvis du har behov for hjælp eller rådgivning nu-og-her. Vil du kontakte os skriftligt pr. mail, skal dette gøres via serviceportalen her

 

Du er naturligvis også velkommen til at besøge os i en af vores Servicedeske. I portalen kan du både indmelde en fejl eller bestille en service/ydelse. Vi ser gerne, at vi modtager din henvendelse denne vej igennem. Vores mail servicedesk@sdu.dk  bliver ikke lukket, men vi vil kunne rådgive dig hurtigere og mere effektivt, hvis din henvendelse modtages via  serviceportalen

 

Mailen lukkes kortvarigt fredag d. 15/3-24 mellem 12.00 og 15.00. I dette tidsrum er vi til rådighed pr. telefon, hvis du har brug for rådgivning i dette tidsrum. 

 

Er der noget i vores nye løsning som ikke fungerer som forventet eller sidder du med foreslag til ændringer, må du meget gerne kontakte os.

Redaktionen afsluttet: 13.03.2024