Skip to main content
Servicesider

Møbler og inventar på kontorer

Teknisk Service leverer og opsætter møbler og inventar på kontorer. 

Standardinventar på et kontor omfatter:

  • Et skrivebord med hæve/sænkefunktion i størrelsen 160 eller 180 cm i bredden
  • En justerbar kontorstol med polster på sæde og ryg
  • Et skuffedarium
  • En whiteboardtavle i størrelsen 100 x 120 cm
  • En opslagstavle i størrelsen 100 x 120 cm
  • En skrivebordslampe
  • En 8 eller 9 rums reol i bredden 120 cm

Teknisk Service gemmer brugt inventar til senere brug. Som udgangspunkt leveres der altid fra brugtlager, hvor der er mulighed for fremvisning.

Hvis ikke inventar fra brugtlager kan benyttes, er det muligt at bestille nyt.

Det er muligt at se aktuelle vare på brugtlageret via Brugtvarebørsen i SDU's indkøbssystem.

Bestilling af møbler og inventar foretages via henvendelse til 8888@sdu.dk. Hvis der skal bestilles nyt inventar, skal bestillingen være Teknisk Service i hænde senest 4 uger før det skal være i brug grundet leveringstid hos leverandør.

Levering og opsætning af inventar hos institutter og centre udenfor Fællesområdet tilbydes, men det finansieres af egen enhed.

Hvis du har møbler eller inventar, som du ikke længere har brug for, kan du kontakte Teknisk Service på 8888@sdu.dk. 
I din e-mail skal du beskrive møblet/inventaret og gerne vedhæfte et billede. Derudover skal du oplyse lokalnummeret hvor det skal afhentes. Hvis ikke det står i et lokale, bedes du oplyse lokalnummeret for det nærmeste lokale. 
Teknisk Service vil vurdere, om det skal sættes på SDU’s brugtvarebørs, bortauktioneres ellers sorteres som affald.


 

Bestilling eller fejlmelding?

kontakt da 8888@sdu.dk

Sidst opdateret: 02.05.2024