Skip to main content
DA / EN
SUND

Din medarbejderportal på SDUnet – overblik, nyheder og værktøjer samlet ét sted

Få svar på det praktiske, følg med i det strategiske og opdag nye muligheder. Din medarbejderportal samler det hele ét sted på tværs af SDU, SUND og dit institut.

Af SUND Kommunikation, 03-04-2025

Som medarbejder på SUND har du adgang til en samlet digital indgang til viden og værktøjer, der understøtter din arbejdsdag. Det er din medarbejderportal på SDUnet.

Alle institutter på SUND har deres egen medarbejderportal. Her findes både lokale informationer, interne nyheder og hurtige genveje til det, du har brug for i din ansættelse og dit daglige arbejde.

Portalen giver dig adgang til vigtig og nyttig viden på tværs af SDU, SUND og din enhed. Det betyder, at du slipper for at lede efter information flere steder.

Medarbejder-ABC’en – hurtige svar på hverdags-spørgsmål

Et af de centrale værktøjer på din medarbejderportal er Medarbejder-ABC’en, som netop er blevet opdateret med nye informationer og funktioner.

Medarbejder-ABC’en fungerer som et opslagsværk, hvor du hurtigt finder svar på spørgsmål om arbejdstid, løn, ferieregler, faciliteter, interne services, systemadgange, medarbejdergoder og meget, meget mere.

Indholdet spænder bredt: fra generelle forhold, der gælder for alle ansatte på SDU, til fakultetsspecifikke informationer for SUND og helt ned til de nære og praktiske forhold på dit eget institut eller i din egen enhed.

Hold dig opdateret – og opdag, hvad der foregår omkring dig

Uanset om du vil følge med i strategiske tiltag, ændringer i administrationen, personalenyheder, kommende arrangementer, nye værktøjer eller frister og deadlines er din medarbejderportal stedet at starte.

Kig forbi din medarbejderportal og gør den til et fast redskab i din arbejdsdag!

Redaktionen afsluttet: 03.04.2025