Det er vigtigt, at bevillingsbetingelserne overholdes.
Læs derfor altid bevillingen samt fondens bevillingsbetingelser grundigt igennem. Du er som bevillingshaver/projektleder ansvarlig for at overholde deadlines i forhold til bevillingsgiver.
Du kan herunder se hvem, der er primær kontaktperson for de enkelte trin i administrationen af bevillinger:
- Bevillingshaver/projektleder fremsender bevilling, og projektet oprettes, Merete
- Acadrenummer oprettes og tilknyttes til ansøgningens Acadrenummer. Bevilling arkiveres sammen med budget, Merete
- Journalisering i Acadre af bevillingsændringer herunder ændret budget håndteres af Merete
- Journalisering i Acadre af anden relevant aftalekorrespondance med bevillingsgiver er projektleders ansvar
- Bevillingshaver/projektleder informeres om projekt- og Acadrenummer, når projektet er oprettet, Merete
- Opstartmøde vedr. projektets økonomi aftales snarest efter projektstart. Merete
- Bevillingshaver/projektleder kan følge projektets økonomi i SDU's rapporteringssystem SDU Grant. (Oplæring hos Merete)
- Re-budgettering, Merete
- Forlængelse: Når der er indhentet godkendelse fra bevillingsgiver, Merete
- Fakturering: Økonomiteamet overvåger fakturering, men det er altid bevillingshavers/projektleders ansvar, at fakturering sker til tiden.
- Del- og slutregnskab: I samarbejde med bevillingshaver/projektleder, Merete
- Lukning af projekt: Når løn- og driftsudgifter, slutregnskab og slutfakturering er på plads snarest efter slutdato, Merete
Kontakt Merete meli@sdu.dk