Skip to main content
DA / EN

Fællesadministrationen

Decemberlukket i Fællesadministrationen

Flere afdelinger i Fællesadministrationen holder lukket eller har nedsat bemanding hen over julen og nytåret. Du skal derfor forvente forlængede svartider ved kontakt med de enkelte afdelinger.

SDU Kommunikation

Sprogserviceenheden

SDU’s Sprogserviceenhed holder juleferielukket mellem den 27. og 30. december (begge dage inklusive).

Husk derfor at tage højde for dette ved behov for oversættelses- og korrekturopgaver.

Grafisk Center

Grafisk center holder ferielukket i uge 52.

Hvis du har behov for tryksager i denne periode, bedes du kontakte vores eksterne leverandør af tryksager. Stibo Complete

Har du behov for hjælp til grafisk design, kan du kontakte en af vores eksterne leverandører.

 

Økonomiservice

Alle afdelinger i Økonomiservice (dvs. Budget, Controller, Forskerservice-Økonomi, Indkøb og Udbud samt Regnskab) holder lukket 23. december 2022 - 1. januar 2023. Begge dage inklusive.

 

SDU’s personalepsykolog

SDU’s personalepsykolog holder ferielukket fra den 23. december 2022 til den 2. januar 2023. Hvis du har brug for psykologbistand i den periode, kan du kontakte egen læge.

 

SDU HR

Forvent generelt lidt længere svartid i perioden fra den 23. december 2022 til den 2. januar 2023.

 

Teknisk Service

I Teknisk Service påvirker juleferien den praktisk drift på flere områder:

Døråbningstider:

I perioden fra den 27. december 2022 til og med den 1. januar 2023 lukker alle yderdøre kl. 16.00. Institutdøre på Campusvej i Odense vil være lukkede hele døgnet. Uden for åbningstid kan du få adgang med gyldigt adgangskort og kode. Helligdage vil der være lukket hele døgnet.

Hvis du skal ind på SDU uden for åbningstid, beder vi om, at du ikke lukker andre uden gyldigt adgangskort med ind i bygningen.

Ved andre ønsker eller særlige arrangementer kan du kontakte Teknisk Service på mail 8888@sdu.dk.

Rengøring:

Rengøring bliver reduceret i perioden 27/12 til 30/12 2022 (begge dage inkl.).

I perioden vil der stadig blive foretaget let rengøring i laboratorier, der er i brug.

Køkkener i kontorområderne, som er i brug, vil få foretaget en let rengøring (ca. en gang om ugen).

Toiletter og kontorer vil blive soigneret.

Postbetjening:

Logistik vil i perioden fra den 23/12- 2022 til og med den 30/12- 2022 betjene SDU Campusvej, Winsløwparken og tilknyttede institutioner således:

På Campusvej kører vi brevpost 1 gang dagligt mellem kl.13.00 og 14.00. Pakkeforsendelser udbringer vi løbende.

På Campusvej skal du aflevere post/pakker til afsendelse i postafdelingen senest kl. 14.00.

Vi ekspederer post til og fra Ny TEK, J.B. Winsløwvej, OUH fra kl. 10.00 og frem.

Vi kører administrationsture efter behov.

Transport og kurerforsendelser kører normalt dog skal al transport bestilles inden kl. 14.00.

Åbningstider i Transport & Logistik er kl. 08.00 – 14.45.

Centrallageret har åbent kl. 8.00-14.00.

Kontakt postafdelingen/centrallageret på telefon 65501922/ mail posten@sdu.dk

 

SDU IT

Forvent generelt lidt længere svartid i perioden fra den 23. december 2022 til den 2. januar 2023.

 

SDU Studieservice

Forvent generelt lidt længere svartid i perioden fra den 23. december 2022 til den 2. januar 2023.

Redaktionen afsluttet: 15.12.2022