I Word eller Powerpoint åbnes Templafy vinduet ved at klikke på det blå ikon. Klik på de 3 prikker øverst til højre og vælg Manage user profiles |
|
Her kan du rette allerede eksisterende profiler
|
|
Eller tilføje en ny profil ved at klikke på plusset øverst til højre.
|
|
Her kan du enten oprette en ny profil. Ved at klikke på Create a new user profile. Eller abonnere på en kollegas profil, hvis der skulle være brug for det. |
|
Et klik på symbolet i øverste højre hjørne henter nogle af dine informationer ind i profilen. Det er i de fleste tilfælde navn, jobtitel, telefonnumre og mailadresse. |
|
Resten af felterne må man selv udfylde. Og de felter der er automatisk udfyldt kan også rettes hvis der skulle være noget der ikke er korrekt.
|
|
Vælg sprog for at få automatiske elementer i dokumenterne til at fremstå enten på engelsk eller dansk
|
|
Vælg fakultet eller område
|
|
Vælg enhed, institut mv. Mangler der en enhed på listen så skriv til grafiskcenter@sdu.dk |
|
Vælg By
|
|
Skriv evt en beskrivende adresse ind, kontornummer eller lignende. Afslut med at klikke på Create. Så er profilen klar til at blive brugt når der oprettes dokumenter. |
|
Sidst opdateret: 18.10.2023