Medarbejderportal
Error while rendering view [ContentPage Breadcrumbs].

Nøgler

Ved ansættelse får du udleveret en nøgle, som er rekvireret enten af din lokale HR-medarbejder, sekretær eller institut via Teknisk Service. Nøglen passer som udgangspunkt kun til kontorer i din afdeling.

Mister du din SDU-nøgle, skal du hurtigst muligt kontakte din nærmeste sekretær eller Teknisk Service på 8888@sdu.dk.

Læs mere om nøgler her.


Nøgler på SUND

Har du en nøgle til SUND-bygningen, giver den dig som udgangspunkt adgang til lokalerne i din enhed og til de fælles mødelokaler i bygningen.

Din nøgle er personlig og bærer din signatur, når du bruger den. Du må derfor ikke låne den ud. Mister du nøglen, skal du straks kontakte SUND HR. Se kontaktinformation nedenfor.

Når din ansættelse stopper, skal du personligt aflevere din nøgle til SUND HR, da du er personligt ansvarlig for brugen af den. 

Opdatering af nøgler

  • Din nøgle skal opdateres mindst 1 gang hver måned, men gerne oftere. Hvis du glemmer at opdatere nøglen, vil den ikke virke, når der er gået 1 måned. 
  • Nøglen skal holdes op mod opdateringsenheden indtil en grøn lampe lyser (se how-to-video her).  

SUND HR administrerer nøgler på SUND

Du kan kontakte SUND HR via postkassen til din enhed:


Du er også altid velkommen til at kontakte medarbejderne i SUND HR.


Nøgler på IST

Din nøgle er kodet med dit navn, så det er vigtigt at du passer på den. 
Mister du alligevel din nøgle, send da straks besked til Ngaio Ustrup, så nøglen kan komme på blokeringslisten. Du kan efterfølgende få en ny nøgle hos Ngaio eller hvis din nøgle er dukket op igen kan den genåbnes.
Hvis du skal til udlandet i længere tid  (3 måneder +) vil det være en god idé at aflevere din nøgle og så få en ny, når du kommer tilbage.

Sidst opdateret: 05.02.2025