Sundt og sikkert arbejdsmiljø på SDU
SDU HR vil i den kommende periode gå i dialog om hvordan den fremadrettede understøttelse af arbejdsmiljøopgaven og -arbejdet på SDU skal være.
I forlængelse af etableringen af SDU HR stopper arbejdsmiljøchef Merete Habermann på SDU den 1. marts. Derfor vil vi i den kommende periode gå i dialog med interessenter i arbejdsmiljøorganisationen og vores samarbejdspartnere på fakulteterne og i Fællesområdet, om hvordan den fremadrettede understøttelse af arbejdsmiljøopgaven og -arbejdet på SDU skal være. Målet er at få den bedst mulige organisering og opgaveløsning i vores understøttelse af arbejdsmiljøarbejdet; og som en del af det, at kunne rekruttere den rigtige profil til området.
Vi glæder os til dialogen med jer om at få organiseret og tilrettelagt den fremadrettede opgaveløsning og arbejdsdeling i arbejdsmiljøarbejdet, så vores understøttelse matcher organisationens behov bedst muligt, og vi sammen kan sikre et sikkert og sundt arbejdsmiljø på SDU.
Vi håber på forståelse for, at vi i arbejdsmiljøarbejdet i en periode her i foråret 2022 vil være nødt til at prioritere vores understøttelse af arbejdsmiljøorganisationen ift. de ressourcer, vi har i SDU HR, indtil vi har rekrutteret til området.
Lisbeth Møller, HR chef og Karna Kühnell Gautier, chef for Arbejdsmiljø og Udvikling.
Vi glæder os til dialogen med jer om at få organiseret og tilrettelagt den fremadrettede opgaveløsning og arbejdsdeling i arbejdsmiljøarbejdet, så vores understøttelse matcher organisationens behov bedst muligt, og vi sammen kan sikre et sikkert og sundt arbejdsmiljø på SDU.
Vi håber på forståelse for, at vi i arbejdsmiljøarbejdet i en periode her i foråret 2022 vil være nødt til at prioritere vores understøttelse af arbejdsmiljøorganisationen ift. de ressourcer, vi har i SDU HR, indtil vi har rekrutteret til området.
Lisbeth Møller, HR chef og Karna Kühnell Gautier, chef for Arbejdsmiljø og Udvikling.