Skip to main content
Fakultetsadministrationen

Møder på TEK - Tips og Tricks

Møder generelt

  • Den som Indkalder mødet, ’ejer’ mødet, herunder: 
    • Booking af lokale
    • Dagsorden/mødemateriale
    • Sikrer, at teknikken virker – præsentationer og evt. online platform
    • Evt. booking af gæsteparkering
    • Evt. forplejning
    • Andet
  • Dagsorden og mødemateriale sendes ud i god tid
  • Giv dit møde en tydelig overskrift i indkaldelsen – undgå titlen ’møde’
  • Vær opmærksom på, at titlen på mødet figurerer på infotavlerne rundt omkring på TEK
  • Nye medarbejdere oplæres i, hvordan der bookes mødelokaler, teknik mv. i forbindelse med onboarding i egen afdeling
  • Sæt kun link til online møde ind i indkaldelsen, hvis der er mulighed for online deltagelse (automatisk oprettelse af link til TEAMS, kan slås fra i Outlook-indstillingerne)

Online møder

- hav styr på teknikken

  • Udstyr i Tesla og Ellehammer kan koble på Zoom (ikke Teams)
    • Lav link til Zoom-møde i Outlook og følg vejledning i lokalet
  • Som indkalder har du ansvaret for at koble på Zoom (ikke SDU IT)
  • Test i god tid, om præsentationer mv. virker – på computeren og i lokalet herunder, hvordan du deler skærm fra din egen computer
  • Ring op til Zoom i god tid
  • Slå  ’waiting room’ fra i Zoom og tillad, at deltagere kan dele præsentationer

Vejvisning af eksterne

  • Angiv tydelig placering af mødet i din indkaldelse
  • Send vejvisningsinfo til eksterne deltager, fx:

’Adressen til Det Tekniske Fakultet, SDU er Moseskovvej 69, 5230 Odense M (hvid bygning med store ’bobler’ i facaden).  
Parkering kan ske via Moseskovvej ved P2, som er lige uden for bygningen.

I skal være i mødelokalet XX.’

(sæt evt. link ind til mødelokalet fra SDU Maps )

OBS:

  • Der er sjældent frie pladser på P2 mellem ca. 9-14.
  • Ved gæsteparkering bookes plads i ParkZone-systemet, og der henvises til pladser på den østlige side af TEK-bygningen

Sidst opdateret: 19.10.2022