Skip to main content
Fakultetsadministrationen

Dialogforum for Fakultetsadministrationen på TEK

Formålet med dialogforum er:

  • at fastholde en god dialog på tværs af Fakultetsadministrationen med henblik på at skabe den bedst mulige administration og et godt arbejdsmiljø
  • at skabe et fælles forum, hvor medarbejderne i Fakultetsadministrationen får mulighed for at fremsætte og drøfte ideer, samt aktivt deltage i en dialog om prioriteringer og strategiske overvejelser for administrationen
  • at kvalificere tiltag mv., samt at skabe ejerskab til og forankring af tiltag, projekter osv.
  • at skabe engagement og gejst, samt at forstærke sammenhængskraften i Fakultetsadministrationen og udbygge kompetencer inden for samarbejde og ledelse, samt administrativt 

Rammer:

  • Dialogforum nedsættes ad hoc i forhold til specifikke tiltag eller emner
  • Dialogforum nedsættes for en midlertidig periode 
  • Alle kan stille forslag til emner via PA for sekretariatschefen 
  • Deltagere er afdelingslederne samt de medarbejdere, som ønsker at deltage i drøftelsen af de aktuelle emne for Dialogforum
  • Møderne faciliteres af afdelingsledergruppen
  • Referater udsendes senest 2 uger efter mødet

Tidligere emner for Dialogforum:

  • Udmøntning af TEKs strategi i Fakultetsadministrationen
  • Annual Activity Plan
  • Trivsel under Corona og trivselsgrupper
  • Principper for distancearbejde post Corona

Hvis du vil vide mere om dialogforum, er du velkommen til at kontakte Heidi Maglekær Jensen, hmje@tek.sdu.dk.

Sidst opdateret: 12.04.2022