Skip to main content
Servicesider

WorkZone

FAQ

Du kan nu også komme på WorkZone, hvis du opholder dig i udlandet. Dette gælder både, hvis du har bopæl i udlandet eller er på rejse og har behov for at logge på systemet.

Hvis din WorkZone-knap er forsvundet, skal du følge vejledningen "WorkZone knap mangler i Officeprodukt". 
Kontakt Servicedesk, hvis knappen ikke kommer frem efter, at du har fulgt vejledningen.

Adgang til Workzone kræver, at du har en SDU PC, er koblet på SDU's net, og at du bruger enten Edge eller Chrome. Oplever du pludselig ikke længere at kunne åbne Workzone i din browser, skal du sikre dig, at du enten er på SDUs kablede netværk, SDUs trådløse netværk Eduroam eller tilsluttet andet netværk inkl. VPN.

Ved opgradering af miljøet, kan nogle brugere opleve, at registreringspanelet i Office apps ikke åbner korrekt. Registreringspanelet er blankt og i midten står teksten ’Failed to fetch’. Download vejledning til at løse problemet: Workaround når registreringspanel melder Failed to fetch WZ_250923_ms.pdf

 

Indblik sikrer adgang i Workzone. Med indblik definerer du, hvem der må se og redigere sager, dokumenter og kontakter. På SDU bruges primært indbliksfeltet "Læseadgang". Læseadgangen giver dig rettigheder til at se og redigere en sag, et dokument eller en kontakt.

Dokumenter på en sag arver som standard sagens indblik. Dette kan ændres på det enkelte dokument, ved at redigere dokumentets indblik.

Du kan arbejde med tre typer indblik i Workzone: organisatoriske indblik, emneindblik og personlige indblik. Hver type indblik har hver sin type fordele og ulemper.  Læs mere om de forskellige indblik her.

For at vide hvilke indblik der skal på din sag, kan du kontakte din lokale superbruger. Du finder din lokale superbruger her.

Sidst opdateret: 26.09.2024