Du kan nu også komme på WorkZone, hvis du opholder dig i udlandet. Dette gælder både, hvis du har bopæl i udlandet eller er på rejse og har behov for at logge på systemet.
Hvis din WorkZone-knap er forsvundet, skal du følge vejledningen "WorkZone knap mangler i Officeprodukt".
Kontakt Servicedesk, hvis knappen ikke kommer frem efter, at du har fulgt vejledningen.
Ved opgradering af miljøet, kan nogle brugere opleve, at registreringspanelet i Office apps ikke åbner korrekt. Registreringspanelet er blankt og i midten står teksten ’Failed to fetch’. Download vejledning til at løse problemet: Workaround når registreringspanel melder Failed to fetch WZ_250923_ms.pdf
Dokumenter på en sag arver som standard sagens indblik. Dette kan ændres på det enkelte dokument, ved at redigere dokumentets indblik.
Du kan arbejde med tre typer indblik i Workzone: organisatoriske indblik, emneindblik og personlige indblik. Hver type indblik har hver sin type fordele og ulemper. Læs mere om de forskellige indblik her.
For at vide hvilke indblik der skal på din sag, kan du kontakte din lokale superbruger. Du finder din lokale superbruger her.