Formål
Formålet med arbejdsgruppen er at give de medarbejdere, der arbejder med uddannelseskommunikation med fokus på indskrevne studerende, hvor de kan erfaringsudveksle omkring de ting, der kan være webmæssigt. Arbejdsgruppen har udelukkende fokus på mitsdu.dk.
Deltagere i arbejdsgruppen
Tovholder: Bettina Heramb Edelweiss og Kurt Bilde, SDU Kommunikation
- Lotte Bloch, Humaniora
- NN (Studerende), Humaniora
- Anne-Sofie Holm Arnoldus, Sundhedsvidenskab (pt. på barsel)
- Kirstine Munk Bang, Sundhedsvidenskab
- NN (Studerende), Sundhedsvidenskab
- Camilla Katrine Hollmann, Naturvidenskab
- NN (Studerende), Naturvidenskab
- Janne Valdgård Petersen, Det Tekniske Fakultet
- NN (Studerende), Det Tekniske Fakultet
- Kirstine Ravn Kjems , Samfundsvidenskab
- NN (Studerende) , Samfundsvidenskab
- Karen Buchgraitz,SDU Uddannelse
- Peter Olander, RIO
Mødefrekvens i 2025
Arbejdsgruppen mødes 3 gange årligt og i 2025 er mødedatoerne følgende:
- 5. februar, kl. 13.00 - 15.00 via teams - Referat
- xx. september, kl. 13.00-15.00 via teams - dagsorden på teams
- xx. november, kl. 13.00-15.00 via teams - dagsorden på teams
Dagsordner og referater fra møderne i 2024 og før
Der føres udelukkende beslutningsreferater over møderne. Du kan se de punkter, vi har behandlet på møderne i 2024 og før herunder.
Har du noget som du gerne vil have behandlet på et af de kommende møder, så kontakter du blot den kollega fra din enhed/fakultet, der deltager i arbejdsgruppen, og så vil han/hun bære det videre ind i arbejdsgruppen, hvis det vurderes relevant.
Referater fra møder før 2025
- 16. maj, kl. 13.00 - 15.00 via teams - referat
- 26. september, kl. 13.00-15.00 via teams - aflyst
- 28 november, kl. 13.00-15.00 via teams - aflyst
- 3. februar, kl. 13.00-15.00 -aflyst pga. underudvalgsarbejde
- 13. juni, kl. 14.00 - 15.30 (var oprindeligt indkaldt 27. april, kl. 13.00-15.00) - dagsorden og referat
- 31. august, kl. 13.00-15.00 - dagsorden og referat
- 30 november, kl. 13.00-15.00 - dagsorden og referat
- 3. februar, kl. 13.00 - 15.00 - dagsorden og referat
- 3. maj, kl. 13.00 - 15.00 - dagsorden og referat
- 8. september, kl. 13.00 - 15.00 - dagsorden og referat
- 3. november, 13.00 - 15.00 - dagsorden og referat
- 6. februar, kl. 10.00 - 12.00 - dagsorden og referat
- 11. juni, kl. 13.00 - 15.00 - dagsorden og referat
- 3. september, kl. 10.00 - 12.00 - dagsorden og referat
- 30. oktober, 12.30 - 13.00 - dagsorden og referat
- 3. december, 10.00 - 12.00 - dagsorden og referat