Skip to main content

SDU HR serviceside

ESDH - Acadre

Acadre er universitetets ESDH-system og benyttes til journalisering af dokumenter, der er underlagt journaliseringspligt i henhold til gældende lovgivning. ESDH står for elektronisk sags- og dokumenthåndtering.

Seneste nyt:

  • 03/05-22: Opgradering af Acadre er nu gennemført - Du skal selv installere den nye version af Acadre via Software Center fra og med onsdag den 4. maj 2022 kl. 08.00
  • 26/4-22: Acadre-opgradering 2022 - Acadre opgraderes tirsdag den 3. maj 2022, og vil derfor være ude af drift fra mandag d. 2. maj fra kl. 18.00 og hele dagen tirsdag d. 3. maj. Du skal selv installere den nye version af Acadre via Software Center fra onsdag d. 4. maj 2022.
  •  12/7-21: Udsættelse af Acadre periodeskifte
  • 27/8-20: Nem og sikker måde at sende dokumenter til digital underskrift - prøv Visma Addo

Vejledninger til Acadre

Som hjælp til brugen af Acadre har vi udarbejdet en række vejledninger til dig som bruger. Vejledningerne er inddelt i navigationssedler, som er korte vejledninger til den daglige brug, og mere generelle vejledninger, herunder journalisering af merit- og dispensationssager.

Vi udarbejder løbende nye vejledninger eller opdaterer de eksisterende.

Ansvarlig for siden: HR Digital

Sidst opdateret: 03.05.2022