Nyheder fra ESDH
Procedure for Acadre-support
Ved behov for support til Acadre skal man fortsat kontakte ESDH-sekretariatet på mail esdh@sdu.dk
Hvis ESDH-sekretariatet vurderer, at supportsagen er system-/serverrelateret, videreformidles sagen til ServiceDesk, da SDU IT varetager den tekniske drift af Acadre.
Vejledninger til Acadre
Som hjælp til brugen af Acadre har vi udarbejdet en række vejledninger til dig som bruger. Vejledningerne er inddelt i navigationssedler, som er korte vejledninger til den daglige brug, og mere generelle vejledninger, herunder journalisering af merit- og dispensationssager.
Vi udarbejder løbende nye vejledninger eller opdaterer de eksisterende.
-
Navigationssedler
Hjælpen er nær - prøv vores korte vejledninger/navigationssedler
-
Retningslinjer for Acadre (kassation, journalplan, journalhåndbog og kvickguide)
-
Brugeroprettelse, Roller & Rettigheder samt vejledning til installation af Acadre
-
Generelle vejledninger
-
ESDH - Hvem er vi?
Hvad kan vi hjælpe dig med?
-
ESDH folder
Acadre - Har du husket at journalisere i dag?
-
Periodeskifte i Acadre & overgang til WorkZone
Læs mere om betydningen af periodeskifte og processen ifm. overgang til WorkZone
-
Navigationssedler til WorkZone
SDU's kommende ESDH system