På baggrund af en stadig stigende efterspørgsel på muligheden for at fremsende dokumenter til digital underskrift (eks. kontrakter, godkendelser af referat og aftaler med eksterne partnere), så er det nu muligt at anvende Addo Sign.
Med Addo Sign, kan du sende dokumenter til sikker digital underskrift via e-mail og E-boks. Dermed giver du modtageren mulighed for nemt at sende de underskrevne dokumenter retur, uden at skulle printe.
Addo Sign klarer rutineopgaver i forbindelse med godkendelser og underskrivninger, og modtageren kan underskrive dokumenter hvor og når som helst på deres smartphone, tablet eller computer.
En godkendelsesproces med Addo Sign udføres på få minutter, hvor en tilsvarende papirproces let tager længere tid.
De automatiske påmindelser og skabeloner sparer desuden betydelig administrativ tid for dig, dine medarbejdere og personerne som underskriver.
Hvis du er blevet nysgerrig på brugen af Addo Sign eller ønsker at blive registreret som bruger, kan du kontakte SDU Digital via addosignsupport@sdu.dk.